Bildbomb

Eftersom att inte jag har haft tillgång till mina bilder på typ 1 månad kommer en klump här nu.
Hade tänkt göra ett nytt album på ansiktsboken men de örker jag int just nu så de får bli senare de.


En av dom första dagarna hemma i Karlstad efter resan.


Lycklig över att jag köpt ett lypsyl åt henne som hon är ohälsosamt beroende utav.


Jag och Niklas på Musikens dag.


Niklas och hans lya love, Fia och Jhonny vid Fästingen.


Standardposen för all del.


Fin middagen hemma hos mej när David var på besök.
Jag, Niklas,Erik och Sebastian.


Mys Mys Mys Mys


Nyförälskade. haha


Min och Bellas efterrätt, eller ja blev väll mer min.


Linda bider kransar.


Jag och Linda diskar old style dagen efter.





Neeeeeej, nu blire inger mer för idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0