Nu kör vi.


Jag har precis sålt min själ till djävulen.
December som redan är en mördar månad kommer nu bli en slaktarmånad.
Jag har tackat ja till att jobba ultra mycket på scoore denna månad....haha i utbyte fick jag ledigt på juldagen och nyår.
Känner dock att de kan vara ganska skönt att få en BRA lön i Januari..Men de finns ju en risk att jag antingen dör av sömnbrist eller hjärtinfarkt.
Men nu är de bara att acceptera läget jag själv satt mig och vara happy.
Kör redan nu igen på Lördag, men innan dess ska jag hinna med 2 roliga utekvällar.
Igår var jag med älskade vänner på Frost och åt god mat, det va jätte mysigt. Vi gick efter det vidare till Tempel och satt där och bara myste.
Världens bästa vänner är ni <3

Min lillebror som glömt min födelsedag i 3 år nu stor chockade med att ringa tidigt på morgonen samt komma med enorma fina rosor plus att han deltog i middagen. Jag är en smula chockad.

På morgonen fick jag dessutom ett fantastiskt uppvak.
Linda kom in med Tårta och frukost på sängen i andra handen hade hon också sin dator där min syster var med på Skype och sjöng.
Fantastiskt !

Känns som jag fyllt år hela denna månad nu, men de ska man väll kanske inte klaga över ?


TACK IGEN ALLA för alla gratulationer och för allt firande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0