å jesus.

 
 
 
Tiden räcker inte till..exploderar av stress och ångest i tider som dessa.
Jobbar dygnet runt och vid den här tiden skulle jag varit miljonär så mycket som jag jobbat om det inte hade varit för det lilla undantaget att allt jag tjänar betalar jag in på företagskontot samt till min kära revisor.
All kärlek i världen till revisorer ,det är värt varenda krona men fäään va dyrt det är.
Den dagen vartenda papper är färdigt och varenda krona tillbaka på banken kan jag lova er att en fest kommer att hållas...inte en så liten fest heller för den delen.
 
 
Igår var en kväll som gick till historien.
Jag åkte hem till Lisa för en liten trevlig förfest. Helen och Bella var även delaktiga och denna kombinationen ihop med diverse drycker är som upplagd för en perfekt resa till mars.
Hamnade på korriander och hade väldigt roligt vilket är ovanligt för mig på korriander...Lite för roligt för efterfesten och hemfärden finns det inget som helst minne utav.
Vaknade av mig sälv 09.43 och ska vara på jobbet 10.00.
Skål.
Har varit på salongen och jobbat dessutom så jag har haft kunder sen kl 10 fram till kl 19.00
Är ett under att jag klarat mig igenom denna dag.
 
Imorgon är det jobb i några timmar och sen tar jag och Lillebror bilen ner till kära Väster Götland för att möta upp vår käre bror och sen åka vidare till Pappa för att fira lite jul.
Tillbaka Söndag, sen Jul hos familj 2 halva dagen ( Annkari, P-o, Linn & Niklas -) och sen vidare till Mamma & Janne och hela tjocka släkten.
Juldag och sen jobb jobb jobb och sen Oslo över nyår...VEM SA ATT JULEN VA LUGN OCH SKÖN ?
Känner bara ren panik kring precis allt.
Hur ska jag hinna umgås, packa, jobba, fixa med lägenhet, jobba, äta,jobba på så lite tid som är kvar ?
 
Fattar ju varför människor behöver speed för att klara av....
Adjö och God Jul Kära
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0