Dec. 14, 2012

Älskar att jag skulle öppna Mickes butik kl 10.00 idag och vaknar 09.39. I gamla Linas värld hade jag förmodligen börjat grina och beställt en taxi och typ haft ångest som först hade lagt sig nästa vecka. Men så jobbar vi inte längre. Jag kände när jag sprang in på toaletten hur jag skulle kunna påbörja paniken men påminde mig själv om att de inte hjälper. Tog mig hit på 30 minuter men i lugn och ro. På bussen hit hann jag trycka mig in på en länk som fick mig att spy i munnen. Ibland är verkligen Facebook den vidrigaste nyhetspridaren..seg fredag... Men ikväll ska jag och Linn ha fredagsmys och det känns just nu som räddningen på denna dag. Trevlig freda på er kära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0