God jöl

Julen har typ passerat och vi är nu lite närmare nyår och med detta även slutet av denna blogg.
Sitter hemma i den mest fantastiska lägenhet jag någonsin fått haft turen att bo i och mår lite lätt dåligt över att den bara ett par få få månader i sommar kommer vara min och sen gå vidare till någon annan och redan nu i Januari gå över till en annan person till låns...
Gah.
Har haft kärt besök av Freddy här. Han är en liten djävul han...
Han dök upp här med dom finaste rosorna jag någonsin fått och ihop med en väldigt speciell LP skiva med ett KISS omslag jag avgudar,samt Motörhead och KISS ,Mötley vinflaskorna.
Vi har gjort vår vanliga grej, uppdaterat varandras spotify, pratat musik och om allt och inget.
Det är konstigt det där, hade jag varit kille hade jag typ varit han och hade han varit en tjej hade han typ varit mig, allt är så samstämt mellan oss och vi har så jävla roligt meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ändå så är mitt hjärta kvar någonannanstans och även han har sina reasons.
Är det egentligen då man ska använda hjärnan istället och stänga av allt annat ? Typ trycka in det i något slags litet rum och förneka,förtränga och inte låtsas om något annat ?
För ladies and gents någon mer samstämt,snyggare pch roligare kille än honom tvivlar jag på att jag lär hitta.
Oh well oh well...jag vet vad som tänks och jag håller med : håll käft och sluta älta om dessa kärleksproblem...
Jag har hakat upp mig...haha.
Men flykten till en annan världsdel är nu nära och allt som kommer med detta har jag bestämt ska involvera helt nya ting och tang.
 
Jag brukar vanligtvis vid årets slut göra en resume som är ganska lång men den skippar vi i år och gör en kortare variant eftersom att året mestadels innebärt dritt.
 
Tack 2012 för ett väldigt fin Januari med Patrik, Linda oc Niklas. För att en av mina äldsta vänner både fick världens vackraste bäbis & gifte sig.För att jag fått spendera så mycket tid med min älskade Linn. För att jag hittat en otroligt fin vän jag tidigare inte varit lika nära, Linda Frazen. Tack för de bästa midsommar på flera år, Tack för att jag träffade Freddy ! Sweden Rock.För att jag fått bo ihop med David. Tack för att jag tog mitt förnuft till fånga och avslutade företaget innan jag dog i hjärtinfarkt av press och stress. Tack för allt fint jag fått göra med min familj och mina vänner.
 
2012 jag kommer alltid avsky att du : bringat sorg till mig och min vänner och deras familjer för bortgångar som skett alldeles för tidigt. För att jag legat och krälat på botten känslomässigt och ekonomiskt. Fått jobbat ihjäl mig och för att väldigt mycket varit kiss.
 
DOCK har allt detta onda även lärt mig så oerhört mycket och jag tror att de kommer något riktigt bra utav det.
Det blir inga utsagor om att " 2013" ska bli mitt år hit och dit för det är bara tull men jag ser de på något sett som ett år där jag får chansen att ta med mig allt nytt jag lärt och se saker ur helt nya perspektiv.
 
Nya bloggadressen kommer upp här inom kort.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0