Närhet säljes och köpes.

 
 
Så här är det va, när man inte vill vara ensam men inte vill ha någon av Karlstads lösdrivande män då får man helt enkelt utnyttja sina kvinnliga vänner.
Jag brukar vara duktig på att göra det men igår blev jag utnyttjad, fantastiskt ombyte och även idag blir jag utnyttjad.
Giselle har inga barn hemma och hennes karl är ute och jobbar och hon verkar vara lika kass som mig på att vara ensam.
Fast på sätt och vis kan man säga att hon stör i min rehabliteing här nu för jag har dom sista veckorna blivit ganska duktig. Har tillochmed ibland uppskattat att vara ensam hemma.
Min sambo David ?
Ja..nej han bör inte ha någon lägenhet han, han är ute och åker varje vecka. Han är i Umeå nu och kommer hem först till helgen.
 När han sätter sin fot innanför dörren här ska jag kjedja fast honom runt toalettstolen och där kan han vara fram tills den 15 Jan.
 
Är hemma nu en snabbis för att packa iordning för imorgon och ha en liten mysfika med Linda.
 
Konstig dag idag.
Jag och Giselle satt uppe sent inatt och skrämde upp varandra med mayafolkets teori om att det är nu den 12-12-12 det smäller.
Var ju en massa metroiter eller va de nu va som flög över himlen här igår och det stod i tidningarna och Facebook exploderade i att undergången var kommen.
2 övertända personer som mig och Shishi med en rödvinslåda är i ett sådant tillfälle inte att rekomendera att ha i sin närhet.
Den ena skrek värre än den andra.
 
Veckorna går fort.
Jag tänker varje dag jag somnar " 1 dag mindre" , snart , väldigt snart får jag åka till min familj , min syster !
 
 
Har dragit ut häxhåret nu igen, men det börjar bli något av bra av de riktiga.
Har efter 90 år kommit ner till axlarna och börjar få en normal tjocklek.
om 10 år kanske de tagit dig någon cm nedanför axlarna ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0