The return.

 
 
Jag har inte haft tid eller ork, vet inte om någon örker kika in här men det spelar egentligen inte någon roll.
Nu har jag lust att skriva.
Detta år lider äntligen emot sitt slut och snart mycket snart kanske rollen som denna olyckliga offerLina kan ta sitt slut.
Jag hade kommit en bra bit, gått igenom en hel del och började repa mig ganska fint men så kommer han tillbaka.
Patrik kom såklart tillbaka.
Denna härliga relation som är så uttjatad för alla förutom oss så ni säkert vill kräkas galla.
Det blev en helg av sorg, kärlek och krossade drömmar för några veckor sen och efter den var jag tvungen att börja om lite.
Vi skippar detaljerna men det är mitt bagage och mitt ständiga återfall här i livet a la Lina Johansson, vi får bara lära oss att dras med det.
 
Nog om det.
Mycket händer.
Jag har fyllt år också. En dag som var helt fantastisk för även om männen är dretsäckar så har jag något som är helt ovärdeligt och det är vänner.
Vänner som man kanske inte pratar med daligen eller ens varje vecka eller månad men som dyker upp, ringer eller kommer och är med och firar.
Hade en middag tillsammans med 17 stycken fin fina damer. Vi var på jobbet och jobbet bjöd på champagne och vi åt god mat och jag var bara där och då så tacksam för att jag faktiskt har så oerhört fina människor i mitt liv. Världens bästa 3 olika jobb där jag uppskattar alla jag jobbar med.
Så dagar som man ligger och grinar och känner sig ensammast i världen borde inte existera.
Otroligt tacksam för den dagen, Tack !
 
Har varit en tur i Göteborg och i Oslo, jobbat en hel del och dessutom hunnit med några andra utflykter.
Min lägenhet är avvkalard den också.
Hyrs ut i andra hand från och med den dagen jag åker.
Sen är det ett nytt liv att komma hem till.
Karlstad är nog över och klart, kanske har kvar lägenheten under sommaren, det är ovisst.
Vet inte om jag hunnit nämna detta innan..men jag har fått ett jobb där jag kommer resa hela tiden och det glädjer jag mig oerhört mycket till.
Kommer hem från Thailand den 1:a April och den 8 April åker jag till Polen för jobb i 7 veckor och efter det Uppsala i 7 veckor.
 
Spännande med något helt nytt och framför allt skönt med en bra lön för det mina damer & herrar det var det över 2 år sedan jag hade.
 
Så, nu har jag brutit tysntanden och kommer förhoppningsvis ha lust att skriva lite oftare.
Tycker ju om att uppdatera mig här, de känns skönt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ssss

Underbart att ha dig tillbaka ! har saknat dina ärliga blogginlägg ;-)

2012-12-12 @ 19:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0